Viisi työtä valittu shortlistalle vuoden varainhankintateko -kilpailussa

Finnish Comms Awards -kilpailun Vuoden varainhankintateko -kategoriassa shortlistalle ylsivät:
- Haloo Mieli! – Mielinauha-kampanja suomalaisten mielenterveyden puolesta. MIELI Suomen Mielenterveys ry & Viestintätoimisto Manifesto
- Katu ei ole koti -kampanja. Sininauhasäätiö
- Lakukansa keräsi viidessä päivässä 126 000 euroa ukrainalaisille perheille. Kouvolan Lakritsi & Avidly Oyj
- Meremme-laulu. Baltic Sea Action Group & TBWA\Helsinki Oy
- Pidä huolta nuoresta mielestä. Toivon kärki ry & MIELI Suomen Mielenterveys ry

Onnittelut kaikille ja menestystä pitchauspäivään 13.10.

 

Kilpailu järjestetään 11. kerran ja järjestäjänä toimii Marketing Finland yhteistyössä VaLa ry:n kanssa.Voittajat julkistetaan Finnish Comms Awards -gaalassa Pikku-Finlandiassa Helsingissä 26.10. Illalliskortit gaalaan ovat myynnissä: Osta liput tästä linkistä.


Tuomaristoon on valittu tänä vuonna 32 pitkän linjan ammattilaista, jotka edustavat eri toimialoja, korkeakouluja ja mediaa. Laajalla tuomaristolla varmistetaan kilpailutöiden mahdollisimman tasa-arvoinen kohtelu, laaja-alaiset näkemykset sekä riittävä tuomareiden määrä kaikille töille.
”Tänä vuonna viestintätoimistojen työ pääsee todellisiin oikeuksiinsa Finnish Comms Awards -kilpailussa. Pisteet ovat kautta linjan korkeita, ja kilpailutyöt kuvastavat loistavasti sitä ammattitaitoa ja yhteistyökykyä, mihin parhaimmillaan päästään hyvässä toimiston ja asiakkaan välisessä yhteistyössä. Olen todella kiitollinen asiakkaiden luottamuksesta. Odotan innolla tuomarointipäivää ja tuloksia.”, kilpailun päätuomari Kaija Pohjala kommentoi.