Ketjureaktio on vuoden varainhankintateko

Vuoden vaikuttavimpia viestintätöitä palkittiin Finnish Comms Awardsissa 28.5. Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto MTL sekä VaLa palkitsivat ensimmäistä kertaa yhteistyössä järjestöjen menestynyttä markkinointiviestintää: Vuoden varainhankintateko -kategorian voitto meni Suomen Punaisen Ristin Ketjureaktiolle. Perusteluissa todettiin: "Nokkela kampanjakonsepti, joka taipuu moneksi, mutta jonka keräyskohde tekee siitä erityisen ajankohtaisen. Hyvää ruohonjuurityötä, jonka lisäksi on uskallettu kokeilla myös uusia keinoja. Kampanjassa yhdistyvät tärkeä aihe, helppo tapa osallistua ajamalla polkupyörällä ja hieno kannustaminen."

Kategorian finaaliin pääsivät myös Auttava puhelin/SOS-Lapsikyläsäätiö & DNA ja Ei hymyilytä/Plan International Suomi.
Tutustu myös muiden kategorioiden palkittuihin. Lämpimät onnittelut!