Vuoden 2021 varainhankintateko on #Meidänmeri

Finnish Comms Awards palkitsi viestinnän tekijöitä tänä vuonna 10. kerran. #MEIDÄNMERI-kampanja palkittiin vuoden varainhankintatekona. Monen toimijan yhteistyössä toteutettu 'Auta Muumeja pelastamaan #MEIDÄNMERI' -kampanjan keräystuotot ohjataan John Nurmisen Säätiön työhön. Katso kampanjan sivut

Vuoden varainhankintateko -kategorian palkitsijana ja VaLan kumppanina oli RadioMedia ry. Voittajat palkittiin gaalassa 11.11.2021.  - lue lisää ja tutustu palkittuihin töihin

 

Vuoden 2021 varainhankintateko: 
#MEIDÄNMERI-kampanja – Auta Muumeja pelastamaan #MEIDÄNMERI
Tekijät: Moomin Characters & John Nurmisen Säätiö sr & Rights and Brands & Kobra Agency

Raadin perustelut: Vuoden varainhankintateko -kategoriassa pisteitä tulee nimenomaan varainhankinnallisesta onnistumisesta. Varainkeruukampanjan osapuolet ovat kiinnittäneet yritysten, julkisyhteisöjen ja suuren yleisön huomiota Itämeren tilaan ja merkitykseen meille kaikille. He ovat onnistuneet myös taloudellisessa tavoitteessaan. Tässä työssä teema ja tuote yhdistyivät loistavasti. Kampanjan verkkosivut ja materiaalit hurmaavat kenet tahansa. Tulokset ovat erinomaiset.

– Yksi yhdistävä tekijä korostui Vuoden varainhankintateko -kategoriassa menestyneissä kisatöissä ja se oli kumppanuus. Laajalla ja luovalla yhteistyöllä myös voittaja #MEIDÄNMERI-kampanja onnistui saavuttamaan huikeita tuloksia, kommentoi Pia Tornikoski, VaLa ry:ltä.

 

Finnish Comms Awardsin vuoden pitchaaja: 
Erkki Salo, John Nurmisen Säätiö

Kilpailun parhaan pitchaajan tittelin vei nyt ensimmäistä kertaa viestintätoimiston sijaan brändin edustaja. Jokainen työ pitchattiin tuomaristolle, ja tämän pitchaajan energia sekä positiivinen asenne valloittivat tuomariston. Pitchauksessa nousi todella selkeästi esiin positiivnen energia sekä esitystapa. Hän tuli lähelle tuomaristoa, oli rauhallinen, hyväntuulinen ja selkeä. Hän piti kuulijat kiinnostuneina ja osasi kertoa työn kannalta olennaisimmat seikat kiehtovasti ja vakuuttavasti.