VaLa ja Markkinointiliitto aloittivat koulutusyhteistyön

VaLan tavoitteena on edistää suomalaista lahjoitus- ja hyväntekemisen kulttuuria. Tämä onnistuu ammattimaistamalla hyväntekeväisyysjärjestöjen markkinoinnin ja viestinnän osaamista, jonka avulla varainhankinnasta saadaan sekä menestyksekästä että lahjoittajaystävällistä. Jotta voimme keskittyä ydintehtäväämme entistä paremmin tarvitsemme osaavia ja luotettavia koulutuskumppaneita.

 


"On hienoa aloittaa yhteistyö Suomen Markkinointiliitto ry MARK:n kanssa, jolla on lähes sadan vuoden kokemus markkinoinnin kouluttamisesta Suomessa. Heidän kattava ja laadukas, myös strategisen tason markkinoinnin ja viestinnän koulutustarjonta sopii loistavasti yleishyödyllisille yhteisöille. Kumppanuus mahdollistaa myös sen, että VaLa voi keskittää jatkossa resurssinsa varainhankinnan erikoiskoulutuksiin. Itselleni MARK:n jäsenyys ja laadukkaat tapahtumat ovat olleet kannattava investointi jo usean vuoden ajan." kannustaa VaLan pääsihteeri Pia Tornikoski.

"Olemme erittäin otettuja ja iloisia tästä kumppanuudesta! Uskomme, että tarjoamamme auttaa yleishyödyllisiä yhteisöjä kehittämään toimintaa ja palveluita kohti tulevaisuutta. Jäsenten MARK me -sisältöpalvelusta löytyy jo yli 100 tuntia sisältöjä jäsenille, joista saa apua lähes tilanteeseen kuin tilanteeseen arjessa. Palvelua voi hyödyntää myös oikeiden kumppanien etsintään. Tervetuloa mukaan innostavaan ja kannustavaan yhteisöömme!" iloitsee MARKin toiminnanjohtaja Sanna Laakkio.

Yhdessä synnytetty MARK Nonprofit -jäsenyys on mahdollista saada VaLan jäsenenä. Tutustu jäsenyyteen