Brändin merkitys varainhankinnassa -workshop 11.12.

paikka: Radisson Blu Royal, Runeberginkatu 2, Helsinki
aika: keskiviikko 11.12. klo 13.00-16.00

Miksi lahjoittajamarkkinoinnissa brändillä on väliä? Mikä merkitys johdonmukaisella ja yhtenäisellä brändillä on lahjoittajakokemukseen? Mistä lahjoittajakokemus koostuu?
Varainhankinnassa on hyvin suunnitellulla ja johdetulla lahjoittajakokemuksella on suuri merkitys, ja se taas vaatii pohjalle hyvin suunnitellun ja järjestelmällisesti johdetun brändin. Se, miten järjestön arvot ja tavoitteet näkyvät eri kanavissa, eri aikoina ja eri kohderyhmille, muodostaa kokonaiskuvan ihmisten mielissä ja vaikuttaa vahvasti mielikuvaan järjestön luotettavuudesta ja vahvuudesta. Jos brändi on hoidettu hyvin, lahjoittajan on helppo uskoa, että hänen lahjoitustaankin hoidetaan hyvin.

.

Ilmoittaudu mukaan 19.11. mennessä: vala@vala.fi. Hinta VaLan jäsenille 90 eur/osallistuja ja muille 120 eur/osallistuja.


Koulutuksen tuloksena opit:
- Brändinrakennuksen perustukset: miksi ja miten brändiä kannattaa rakentaa?
- Mitkä elementit vaikuttavat brändimielikuvaan? Mitä kaikkea kuuluu brändiin? Voiko brändiä hallita?
- Lahjoittajapolku: Miten lahjoittaja kohtaa brändin eri vaiheissa lahjoittajauraansa? Miten lahjoittajapolku määritellään ja miksi?
- Johdonmukaisen brändinrakennuksen taloudelliset vaikutukset: Tulosvaikutus saatuun ja käytettyyn rahavirtaan. Onko brändinrakennus kulu vai investointi ja miksi?

Kouluttaja Sanna Wester on kokenut markkinoinnin, brändinrakennuksen ja johtamisen ammattilainen. Uransa aikana hänelle on kertynyt yli 20 vuotta kokemusta vahvojen brändien rakentamisesta ja niiden eduista liiketoiminnalle. Viimeiset vuodet hän on oman yrityksensä kautta toiminut vuokrajohtajana ja konsulttina useilla eri toimialoilla, valmentanut ja kouluttanut sekä tehnyt verkkokursseja asiakaskokemuksesta. Työssään suurista pörssiyhtiöistä pieniin startupeihin ja pk-yrityksiin Sanna on monesti joutunut tilanteisiin, jossa yritys on panostanut suuriakin summia tuotekehitykseen mutta unohtanut brändin merkityksen asiakkaalle. Sitten ihmetellään, miksi myynti ei kulje. Organisaation koosta riippumatta on menestys loppujen lopuksi aina ollut kuitenkin kiinni siitä, miten hyvin asiakkaiden tarpeita ymmärretään ja miten hyvin pystymme niihin vastaamaan esimerkiksi lujan brändin antamien mahdollisuuksien kautta.

---------

Oikeudet muutoksiin pidätetään. Huom. VaLan maksullisiin tapahtumiin osallistuminen on peruttava viimeistään kaksi viikkoa ennen tapahtumaa. Sen jälkeen perutusta ilmoittautumisesta peritään täysi osallistumismaksu. Jos et itse pääse paikalla, voit siirtää osallistumisen kollegallesi.