Koulutus 26.9.: Potentiaalisten lahjoittajien ja kumppaneiden tavoittaminen ja sitouttaminen

Aika: tiistaina 26. syyskuuta klo 14–16.

Paikka: Yliopistonkatu 5, Helsinki. SOSTEn toimitilojen kokoustila Jungman 6. kerroksessa

Ilmoittautuminen SOSTEn sivuilta.  Koulutustilaan mahtuu 50 ensimmäistä ilmoittautujaa. Ilmoitattehan vain yhden osallistujen järjestöstänne, jotta mahdollisimman moni järjestö pääsee osallistumaan tapahtumaan.

 

VaLa ja SOSTE järjestävät yhdessä maksuttoman koulutustilaisuuden järjestöjen varainhankintaa, markkinointia tai viestintää tekeville tai aiheista kiinnostuneille järjestöihmisille. Koulutus on osa syksyn TekojenTiistai-tilaisuuksia.

 

Osallistuja saa tilaisuudesta työkaluja ja inspiraatiota monesta eri näkökulmasta. Yrityspuolelta tehokkaita toimintatapoja jakaa Petri Matero Materockilta, televarainhankinnan onnistuneita käytänteitä Juha Färding Gainerilta sekä kansainvälisiä oppeja Jeanette Eesmann-Foster MindWizelta. Tilaisuuden viimeinen puheenvuoro pidetään englanniksi, muut puheenvuorot suomeksi.

 

Puheenvuorot:

Petri Matero, Materock: Myyjästä näkemykselliseksi asiantuntijaksi – Moderni myyntiprosessi suurlahjoitusten vauhdittajana

  • Petri Matero aloitti työt mainonnan ja markkinoinnin parissa vuonna 1999. Uransa aikana Matero on toiminut graafisena suunnittelijana, AD:na, luovana johtajana sekä viimeiset vuodet markkinointistrategina ja asiantuntijamyyjänä. Asiakkaita ovat vuosien varrella olleet mm. Veikkaus, VR, SuperPark, Heinon Tukku, Genelec, Lappset Group, Vuokatti, Polar Electro, Oikeusministeriö ja kymmenet PK-yritykset Suomessa ja kansainvälisesti. 

Juha Färding, Gainer: Oppeja lahjoittajasuhteen ylläpitoon ja säilyttämiseen televarainhankinnassa

  • Juha Färding työskentelee yhteyspäällikkönä Gainer Oy:ssä. Gainer on vuodesta 1984 toiminut telemarkkinointiyritys, joka on toiminut vuosikymmenten ajan suomalaisten yritysten ja järjestöjen kasvun mahdollistajana sekä asiakaskohtaamisten kehittäjänä. Yritys on myös toiminut varainhankinnan vastuullisena kumppanina yli kymmenen vuotta. Juhalla on kokemusta yli vuosikymmenen ajalta myynnin kouluttajana ja valmentajana.”

Jeanette Eesmann-Foster, MindWize: This is how you effectively deploy lead generation – The best ways to reach out and engage with new donors

  • ''Mindwize is a full-service agency with more than 30 years' experience in international fundraising. We provide (digital) fundraising services to clients across Europe, the Nordics, the US, UK, Asia, and Australia. Our team has decades of collective experience in (digital) campaigning for non-profits and our approach is data-driven, creative and informed by best practice. We have a proven track record of building rewarding, long-term donor relationships through a multi-channel approach that delivers excellent return on investment.''

 

 

 

 

Oikeudet muutoksiin pidätetään. 
VaLa on luonut tapahtumien suunnittelua ja toteutusta varten Vastuullisen tapahtuman toimintaperiaatteet, joita noudattamalla osallistujille voidaan taata mahdollisuus osallistua ja oppia mielekkäässä, turvallisessa ja kannustavassa ympäristössä.